29 jul. 2014

Scrapbook: Creative Scrappers Sketch 272

Hola chicas! Hoy quiero mostrarles el Lo que preparé para Creative Scrappers Sketch 272. No es muy común en mi usar skeches, pero este me gustó demasiado y decidí que debía intentarlo!
Hello everyone! Today I want to show you a layout I made for Creative Scrappers Sketch 272. It's not very common for me using sketches but I like this so much so I decided to give it a try!

Este es el sketch, como ven es todo un desafía porque no lleva foto y además lleva un gran journaling y yo siempre uso foto y nunca pongo journaling jajaj es todo lo opuesto a mi.
Here is the sketch, as you can see is a complete challenge because it has no photos and a lots of journaling and I always use a photo and never wrote a journaling hahaha all the opposite!


Como no soy una gran escritora decidí cambiar el formato a uno que nunca había intentado antes 6x12 y me encantó creo que haré muchos proyectos más de esta forma!
As I'm not a good writer I decided to change the size paper to 6 x 12 and I love it! I think I'm gonna do a lot more layouts like this!



Usé papeles de Studio Calico "Atlantic" que aunque sea vieja sigue gustandome mucho y adornos de Fancy Pants "Burlap & Boutiques"
I use papers from Studio Calico "Atlantic"  that even though they are old I still love them and embellishments from Fancy Pants "Burlap & Boutiques".






El plazo se acaba el jueves, estoy feliz de haberlo hecho en tiempo!
Due date is on thursday so I'm happy to make it on time!

Un beso

Cari

1 comentario: